Ksi±¿ki wybierz dzia³: Informatyka | Biznes | Pedagogika
    e-Targ.pl -> ksi±¿ki -> informatyczne

hipermarkety Corel



Roland Zimek
CorelDRAW X3. Æwiczenia praktyczne

Do³±cz do grona u¿ytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW

  • Poznaj interfejs u¿ytkownika
  • Zastosuj narzêdzia rysunkowe i tekstowe
  • Przypisz obiektom wype³nienia, kontury i efekty specjalne

CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskona³ej aplikacji s³u¿±cej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy siê zas³u¿on± popularno¶ci± zarówno w¶ród amatorów, jak i profesjonalistów. W wersji X3 u¿ytkownicy znajd± ponad 40 nowych funkcji i kilkaset usprawnieñ. Jednak aby wykorzystaæ mo¿liwo¶ci Corela, nale¿y poznaæ filozofiê jego obs³ugi, zdecydowanie odmienn± od tej, do której przyzwyczai³y nas programy takie jak Photoshop czy PaintShopPro s³u¿±ce do obróbki grafiki bitmapowej. Narzêdzia wektorowe oferuj± znacznie wiêksz± swobodê tworzenia, ale opieraj±c± siê na zupe³nie innych zasadach.

Ksi±¿ka "CorelDRAW X3. Æwiczenia praktyczne" to krótki podrêcznik dla tych, którzy chc± poznaæ mo¿liwo¶ci tej aplikacji od podstaw. Dziêki niniejszej ksi±¿ce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz siê optymalnie wykorzystywaæ narzêdzia oferowane przez CorelDRAW X3. Dowiesz siê miêdzy innymi, jak tworzyæ kszta³ty podstawowe, u¿ywaæ wype³nieñ, przypisywaæ efekty i wprowadzaæ tekst.

  • Instalacja i uruchomienie programu
  • Praca z plikami
  • Korzystanie z narzêdzi rysunkowych
  • Zmiana atrybutów obiektów
  • Transformowanie obiektów
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Kontury i wype³nienia
  • Narzêdzia do rysowania precyzyjnego

Naucz siê korzystaæ z najpopularniejszego programu do grafiki wektorowej









Roland Zimek
CorelDRAW 12. Æwiczenia praktyczne

CorelDRAW 12 to kolejna wersja jednego z najpopularniejszych programów do edycji grafiki wektorowej. Obecny na rynku od ponad 10 lat cieszy siê zas³u¿on± popularno¶ci± ze wzglêdu na ³atwo¶æ obs³ugi, mnogo¶æ narzêdzi i ogromne mo¿liwo¶ci. Nadaje siê zarówno do projektowania prostych rysunków, jak i rozbudowanych publikacji. Filozofia pracy z nim jest zdecydowanie inna ni¿ w przypadku takich programów, jak Paint, Photoshop czy Paint Shop Pro. Aby w pe³ni wykorzystaæ jego mo¿liwo¶ci, nale¿y opanowaæ zasady pracy z narzêdziami wektorowymi.

Ksi±¿ka "CorelDRAW 12. Æwiczenia praktyczne" to podrêcznik dla tych, którzy chc± poznaæ mo¿liwo¶ci tej aplikacji od podstaw. Dziêki ksi±¿ce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz siê optymalnie wykorzystywaæ narzêdzia oferowane przez CorelDRAW 12. Dowiesz siê m.in. jak tworzyæ kszta³ty podstawowe, u¿ywaæ wype³nieñ, przypisywaæ efekty i wprowadzaæ tekst.

Ksi±¿ka opisuje:
  • Instalacjê programu
  • Pracê z plikami
  • Tworzenie obiektów
  • Edycjê w³a¶ciwo¶ci obiektów -- transformacje, nadawanie kolorów, wyrównywanie i rozk³adanie na stronie
  • Stosowanie narzêdzi tekstowych
  • Wype³nienia i kontury
  • U¿ywanie linijek, siatki i prowadnic
  • Edycjê krzywych i modyfikowanie kszta³tów obiektów
  • Pracê z mapami bitowymi
  • Efekty









Steve Schwartz, Phyllis Davis
Po prostu CorelDRAW 11

CorelDRAW 11 to rozbudowana aplikacja s³u¿±ca do tworzenia grafiki wektorowej. Pozwala on na tworzenie wielu rodzajów rysunków i wielostronicowych dokumentów -- od kart okoliczno¶ciowych, logotypów, broszur i gazetek, a¿ do projektów ogrodów i stron WWW. Pocz±tkuj±cemu u¿ytkownikowi CorelDRAW 11 na pierwszy rzut oka mo¿e siê wydaæ bardzo skomplikowany.

Je¶li ksi±¿ka "Po prostu CorelDRAW 11" bêdzie Twoim przewodnikiem po tym programie, szybko go poznasz i przekonasz siê, jakim wspania³ym narzêdziem jest ta aplikacja. Podobnie jak w innych pozycjach, które ukaza³y siê w serii "Po prostu", materia³ zamieszczony w tej ksi±¿ce jest bogato ilustrowany i prezentowany w zrozumia³y i ³atwy do przeanalizowania sposób. Kolejne rozdzia³y opisuj± kroki, jakie musisz podj±æ, by zrealizowaæ konkretne zadanie -- ksi±¿ka stanowi wiêc tak¿e podrêczny zestaw wskazówek, który niejednokrotnie wska¿e Ci w³a¶ciwe rozwi±zanie.

  • Podstawy pracy z CorelDRAW, zarz±dzanie plikami
  • Rysowanie prostych i z³o¿onych kszta³tów
  • Zaznaczanie, przesuwanie, kopiowanie i zmiana rozmiarów obiektów
  • Tworzenie dowolnych krzywych
  • Praca z tekstem i tekstowe efekty specjalne
  • Grupowanie, ³±czenie, blokowanie obiektów, praca z warstwami
  • Efekty specjalne
  • Przygotowywanie ilustracji na potrzeby Internetu
  • Drukowanie i tworzenie plików PDF
"Po prostu CorelDRAW 11" to najlepsza pozycja dla osób, które w krótkim czasie chc± opanowaæ obs³ugê Corela i tworzyæ za jego pomoc± atrakcyjne rysunki. Przekonasz siê, ¿e z t± ksi±¿k± jest to ³atwiejsze ni¿ przypuszcza³e¶.







Steve Bain, Nick Wilkinson
CorelDRAW 12. Oficjalny podrêcznik

CorelDRAW to aplikacja bêd±ca jednym z kluczowych narzêdzi pracy wielu grafików i projektantów. Rozwijany od kilkunastu lat doskona³y program do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej zawsze zadziwia³ ogromem mo¿liwo¶ci i mnogo¶ci± zastosowañ. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej wersji. Program CorelDRAW 12 doceni± graficy zajmuj±cy siê tworzeniem publikacji drukowanych, stron WWW, prezentacji multimedialnych, a nawet animacji wektorowych. Ka¿demu z nich CorelDRAW 12 zaoferuje narzêdzia pozwalaj±ce na wygodn± i efektywn± pracê.

Ksi±¿ka "CorelDRAW 12. Oficjalny podrêcznik" to kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tego narzêdzia. Zawiera wszystkie informacje dotycz±ce Corela -- od opisu interfejsu u¿ytkownika, poprzez zasady korzystania z narzêdzi rysunkowych, filtrów i efektów, a¿ do sposobów tworzenia animacji wektorowych i pisania skryptów w VBA.

  • Interfejs u¿ytkownika
  • Definiowanie uk³adu dokumentu, tryby wy¶wietlania
  • Pomoce rysunkowe
  • Tworzenie i modyfikowanie obiektów
  • Narzêdzia tekstowe
  • £±czenie tekstu i obiektów
  • Kolory, wype³nienia i kontury
  • Efekty specjalne i filtry
  • Praca z grafik± bitmapow±
  • Drukowanie dokumentów Corela
  • Tworzenie stron WWW i animacji wektorowych
  • Skrypty i VBA
  • Konfigurowanie programu
"CorelDRAW 12. Oficjalny podrêcznik" to publikacja autoryzowana przez firmê Corel i rekomendowana wszystkim u¿ytkownikom tej aplikacji. Dziêki temu mo¿na mieæ pewno¶æ, ¿e zawarte w niej wiadomo¶ci s± poprawne i faktycznie przydatne podczas pracy z CorelDRAW.

O autorach:
Steve Bain jest doskona³ym ilustratorem oraz cenionym pisarzem i wyk³adowc±. Kierowa³ niezliczon± ilo¶ci± warsztatów graficznych. Jest sta³ym wspó³pracownikiem wielu wydawnictw edukacyjnych i witryn internetowych. Testuje równie¿ nowe wersje programów dla firmy Corel.

Nick Wilkinson jest ilustratorem i programist±. Napisane przez niego skrypty ciesz± siê wielkim uznaniem w spo³eczno¶ci u¿ytkowników CorelDRAW na ca³ym ¶wiecie.







Roland Zimek
CorelDRAW 11. Æwiczenia praktyczne

Program CorelDRAW jest znany u¿ytkownikom komputerów ju¿ od ponad 10 lat. Co roku firma Corel publikuje jego now± wersjê wzbogacon± o nowe mo¿liwo¶ci. Do najwiêkszych zalet CorelDRAW nale¿±: ³atwo¶æ obs³ugi, ogromna popularno¶æ oraz ró¿norodno¶æ zastosowañ -- zarówno do celów profesjonalnych, jak i „codziennych”. Dziêki przemy¶lanemu uk³adowi poleceñ, pos³ugiwanie siê programem jest ³atwe nawet dla osób pocz±tkuj±cych, dlatego te¿ jest to doskona³y program dla osób, które chc± nauczyæ siê tworzenia rysunków wektorowych.

Ksi±¿ka "CorelDRAW 11. Æwiczenia praktyczne" przeznaczona jest dla osób pocz±tkuj±cych, które chc± poznaæ podstawy tworzenia grafiki wektorowej wykorzystuj±c do tego celu w³a¶nie CorelDRAW. Zainteresowaæ siê ni± powinni tak¿e u¿ytkownicy starszych wersji programu chc±cy poznaæ nowe mo¿liwo¶ci udostêpniane przez najnowsz± edycjê tej popularnej aplikacji.

"CorelDRAW 11. Æwiczenia praktyczne" przestawia za pomoc± kilkudziesiêciu æwiczeñ najwa¿niejsze funkcje CorelDraw:

  • Instalacjê i konfiguracjê programu
  • Tworzenie prostych obiektów, ich transformacje i grupowanie
  • Formatowanie tekstu
  • Wykorzystanie narzêdzi „kontur i wype³nienie”
  • Precyzyjne rysowanie z u¿yciem siatki i prowadnic
  • Edycjê krzywych
  • Efekty specjalne







Boles³aw Ogórek
CorelDRAW Graphics Suite 11 PL. Kompedium

CorelDRAW, najpierw jako aplikacja do grafiki wektorowej, a potem jako ca³y pakiet programów graficznych, to narzêdzie, które towarzyszy grafikom komputerowym od wielu ju¿ lat. Pakiet ten jest stale rozwijany, a nowe edycje wydawane s± wzglêdnie czêsto: doczekali¶my siê ju¿ wersji oznaczonej numerem jedenastym. Jak twierdz± osoby na co dzieñ korzystaj±ce z Corela, wersje o numerach nieparzystych s± znacznie lepiej dopracowane ni¿ wersje z numerami parzystymi. To dodatkowy powód, dla którego warto zapoznaæ siê z CorelDRAW Graphics Suite 11 PL.

Mo¿liwo¶ci pakietu CorelDRAW Graphics Suite 11 PL s± osza³amiaj±ce: grafika wektorowa, obróbka zdjêæ, efekty specjalne, a nawet tworzenie filmów i animacji -- tak ogromna funkcjonalno¶æ zawartych w pakiecie aplikacji mo¿e wywo³aæ u pocz±tkuj±cego grafika oszo³omienie. Na szczê¶cie ma on do dyspozycji tê w³a¶nie ksi±¿kê, która od podstaw, w przystêpny, ilustrowany wieloma przyk³adami sposób, pozwoli mu zaznajomiæ siê z pakietem Corel i opanowaæ zarówno podstawy, jak i techniki zaawansowane.

Ksi±¿ka przedstawia:

  • Pliki bitmapowe, pliki wektorowe -- ich wady i zalety
  • Tworzenie grafiki wektorowej w CorelDraw, najwa¿niejsze narzêdzia
  • Rysowanie prostych i z³o¿onych obiektów
  • Dodawanie tekstu do grafiki
  • Przekszta³cenia i wektorowe efekty specjalne
  • Tworzenie wype³nieñ
  • Tworzenie grafiki bitmapowej w CorelPHOTO-PAINT
  • Pracê z maskami
  • Tworzenie filmów i animacji







e-targ.pl |Motoryzacja| Ksi±¿ki | Zabawki | Obuwie | Ubrania