Książki wybierz dział: Informatyka | Biznes | Pedagogika
    e-Targ.pl -> książki -> informatyczne

hipermarkety Corel



Roland Zimek
CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne

Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW

  • Poznaj interfejs użytkownika
  • Zastosuj narzędzia rysunkowe i tekstowe
  • Przypisz obiektom wypełnienia, kontury i efekty specjalne

CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów, jak i profesjonalistów. W wersji X3 użytkownicy znajdą ponad 40 nowych funkcji i kilkaset usprawnień. Jednak aby wykorzystać możliwości Corela, należy poznać filozofię jego obsługi, zdecydowanie odmienną od tej, do której przyzwyczaiły nas programy takie jak Photoshop czy PaintShopPro służące do obróbki grafiki bitmapowej. Narzędzia wektorowe oferują znacznie większą swobodę tworzenia, ale opierającą się na zupełnie innych zasadach.

Książka "CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne" to krótki podręcznik dla tych, którzy chcą poznać możliwości tej aplikacji od podstaw. Dzięki niniejszej książce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz się optymalnie wykorzystywać narzędzia oferowane przez CorelDRAW X3. Dowiesz się między innymi, jak tworzyć kształty podstawowe, używać wypełnień, przypisywać efekty i wprowadzać tekst.

  • Instalacja i uruchomienie programu
  • Praca z plikami
  • Korzystanie z narzędzi rysunkowych
  • Zmiana atrybutów obiektów
  • Transformowanie obiektów
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Kontury i wypełnienia
  • Narzędzia do rysowania precyzyjnego

Naucz się korzystać z najpopularniejszego programu do grafiki wektorowej











Steve Schwartz, Phyllis Davis
Po prostu CorelDRAW 11

CorelDRAW 11 to rozbudowana aplikacja służąca do tworzenia grafiki wektorowej. Pozwala on na tworzenie wielu rodzajów rysunków i wielostronicowych dokumentów -- od kart okolicznościowych, logotypów, broszur i gazetek, aż do projektów ogrodów i stron WWW. Początkującemu użytkownikowi CorelDRAW 11 na pierwszy rzut oka może się wydać bardzo skomplikowany.

Jeśli książka "Po prostu CorelDRAW 11" będzie Twoim przewodnikiem po tym programie, szybko go poznasz i przekonasz się, jakim wspaniałym narzędziem jest ta aplikacja. Podobnie jak w innych pozycjach, które ukazały się w serii "Po prostu", materiał zamieszczony w tej książce jest bogato ilustrowany i prezentowany w zrozumiały i łatwy do przeanalizowania sposób. Kolejne rozdziały opisują kroki, jakie musisz podjąć, by zrealizować konkretne zadanie -- książka stanowi więc także podręczny zestaw wskazówek, który niejednokrotnie wskaże Ci właściwe rozwiązanie.

  • Podstawy pracy z CorelDRAW, zarządzanie plikami
  • Rysowanie prostych i złożonych kształtów
  • Zaznaczanie, przesuwanie, kopiowanie i zmiana rozmiarów obiektów
  • Tworzenie dowolnych krzywych
  • Praca z tekstem i tekstowe efekty specjalne
  • Grupowanie, łączenie, blokowanie obiektów, praca z warstwami
  • Efekty specjalne
  • Przygotowywanie ilustracji na potrzeby Internetu
  • Drukowanie i tworzenie plików PDF
"Po prostu CorelDRAW 11" to najlepsza pozycja dla osób, które w krótkim czasie chcą opanować obsługę Corela i tworzyć za jego pomocą atrakcyjne rysunki. Przekonasz się, że z tą książką jest to łatwiejsze niż przypuszczałeś.







Steve Bain, Nick Wilkinson
CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik

CorelDRAW to aplikacja będąca jednym z kluczowych narzędzi pracy wielu grafików i projektantów. Rozwijany od kilkunastu lat doskonały program do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej zawsze zadziwiał ogromem możliwości i mnogością zastosowań. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej wersji. Program CorelDRAW 12 docenią graficy zajmujący się tworzeniem publikacji drukowanych, stron WWW, prezentacji multimedialnych, a nawet animacji wektorowych. Każdemu z nich CorelDRAW 12 zaoferuje narzędzia pozwalające na wygodną i efektywną pracę.

Książka "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tego narzędzia. Zawiera wszystkie informacje dotyczące Corela -- od opisu interfejsu użytkownika, poprzez zasady korzystania z narzędzi rysunkowych, filtrów i efektów, aż do sposobów tworzenia animacji wektorowych i pisania skryptów w VBA.

  • Interfejs użytkownika
  • Definiowanie układu dokumentu, tryby wyświetlania
  • Pomoce rysunkowe
  • Tworzenie i modyfikowanie obiektów
  • Narzędzia tekstowe
  • Łączenie tekstu i obiektów
  • Kolory, wypełnienia i kontury
  • Efekty specjalne i filtry
  • Praca z grafiką bitmapową
  • Drukowanie dokumentów Corela
  • Tworzenie stron WWW i animacji wektorowych
  • Skrypty i VBA
  • Konfigurowanie programu
"CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to publikacja autoryzowana przez firmę Corel i rekomendowana wszystkim użytkownikom tej aplikacji. Dzięki temu można mieć pewność, że zawarte w niej wiadomości są poprawne i faktycznie przydatne podczas pracy z CorelDRAW.

O autorach:
Steve Bain jest doskonałym ilustratorem oraz cenionym pisarzem i wykładowcą. Kierował niezliczoną ilością warsztatów graficznych. Jest stałym współpracownikiem wielu wydawnictw edukacyjnych i witryn internetowych. Testuje również nowe wersje programów dla firmy Corel.

Nick Wilkinson jest ilustratorem i programistą. Napisane przez niego skrypty cieszą się wielkim uznaniem w społeczności użytkowników CorelDRAW na całym świecie.







Bolesław Ogórek
CorelDRAW Graphics Suite 11 PL. Kompedium

CorelDRAW, najpierw jako aplikacja do grafiki wektorowej, a potem jako cały pakiet programów graficznych, to narzędzie, które towarzyszy grafikom komputerowym od wielu już lat. Pakiet ten jest stale rozwijany, a nowe edycje wydawane są względnie często: doczekaliśmy się już wersji oznaczonej numerem jedenastym. Jak twierdzą osoby na co dzień korzystające z Corela, wersje o numerach nieparzystych są znacznie lepiej dopracowane niż wersje z numerami parzystymi. To dodatkowy powód, dla którego warto zapoznać się z CorelDRAW Graphics Suite 11 PL.

Możliwości pakietu CorelDRAW Graphics Suite 11 PL są oszałamiające: grafika wektorowa, obróbka zdjęć, efekty specjalne, a nawet tworzenie filmów i animacji -- tak ogromna funkcjonalność zawartych w pakiecie aplikacji może wywołać u początkującego grafika oszołomienie. Na szczęście ma on do dyspozycji tę właśnie książkę, która od podstaw, w przystępny, ilustrowany wieloma przykładami sposób, pozwoli mu zaznajomić się z pakietem Corel i opanować zarówno podstawy, jak i techniki zaawansowane.

Książka przedstawia:

  • Pliki bitmapowe, pliki wektorowe -- ich wady i zalety
  • Tworzenie grafiki wektorowej w CorelDraw, najważniejsze narzędzia
  • Rysowanie prostych i złożonych obiektów
  • Dodawanie tekstu do grafiki
  • Przekształcenia i wektorowe efekty specjalne
  • Tworzenie wypełnień
  • Tworzenie grafiki bitmapowej w CorelPHOTO-PAINT
  • Pracę z maskami
  • Tworzenie filmów i animacji







e-targ.pl |Motoryzacja| Książki | Zabawki | Obuwie | Ubrania