Książki wybierz dział: Informatyka | Biznes | Pedagogika
    e-Targ.pl -> książki -> informatyczne

hipermarkety 3d grafika



Joanna Pasek
3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się przytłoczony ilością narzędzi dostępnych w 3ds max 8. Takiej osobie przydatna okaże się książka wyjaśniająca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacją.

"3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne" jest taką właśnie książką. Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę w świecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci wkroczyć w ten świat. Wykonując kolejne ćwiczenia, nauczysz się tworzyć obiekty przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania, zmieniać atrybuty obiektów za pomocą modyfikatorów oraz przypisywać obiektom materiały i tekstury. Dowiesz się, jak układać obiekty w scenie, oświetlać je i ustawiać kamerę. Poznasz także różne sposoby tworzenia animacji.

  • Budowanie modelu postaci
  • Wykorzystywanie brył podstawowych
  • Definiowanie i przypisywanie materiałów
  • Modelowanie włosów
  • Ustawianie kamery i świateł w scenie
  • Animowanie postaci i obiektów

Rozpocznij swoją przygodę w świecie grafiki 3D.









Aaron Ross, Michele Bousquet
3ds max 5. Projekty i rozwiązania

Ujarzmij potęgę 3ds max 5!

Książka "3ds max 5. Projekty i rozwiązania" jest doskonałym przewodnikiem po najpopularniejszym na świecie programie do tworzenia grafiki 3D. 3ds max 5 oferuje ogromną liczbę nowych funkcji pozwalających na tworzenie niezrównanej grafiki i animacji trójwymiarowych. Autorzy poprowadzą Cię krok po kroku przez zawiłości tego programu, stopniowo stawiając przed Tobą coraz bardziej skomplikowane i wymagające zadania. Przystępne i przejrzyste objaśnienia, czytelne rysunki i łatwe do opanowania samouczki sprawią, iż ani przez chwilę nie poczujesz się zagubiony w gąszczu nowych funkcji programu.

Książka ta jest nie tylko praktycznym wstępem do pracy z programem 3ds max, lecz oferuje też wiele gotowych, przydatnych rozwiązań wykorzystujących najbardziej zaawansowane funkcje programu. Po zapoznaniu się z materiałem zawartym w niniejszej książce:
  • zrozumiesz zasady rządzące światem grafiki komputerowej i przestrzenią 3D,
  • z łatwością będziesz posługiwał się interfejsem użytkownika programu 3ds max,
  • poznasz zaawansowane techniki modelowania,
  • wykonasz materiały wiernie naśladujące te, które spotykasz w życiu codziennym,
  • opanujesz zasady oświetlania sceny,
  • będziesz potrafił korzystać z wirtualnych kamer,
  • nauczysz się posługiwać zaawansowanymi technikami animacji, takimi jak kinematyka prosta i odwrotna,
  • stworzysz wspaniałe efekty specjalne wykorzystujące systemy cząsteczkowe, efekty atmosferyczne i różnorodne efekty renderowania.

"3ds max 5. Projekty i rozwiązania" to idealna pozycja dla projektantów i grafików komputerowych, zarówno w ramach zajęć programowych, jak i samodzielnej nauki.





















Rob Polevoi
3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty

Książka "3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" to prosty i zrozumiały przewodnik zawierający informacje wykraczające poza wiadomości, które można znaleźć w standardowych podręcznikach. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o najnowszych dokonaniach w dziedzinie trójwymiarowej grafiki komputerowej. Ilustracje i komunikatywny język pozwolą "bezboleśnie" wejść w świat programu 3D Studio MAX. Zaawansowane techniki, takie jak rendering, oświetlenie i praca z teksturami zostały poparte przykładowymi ilustracjami zamieszczonymi w Galerii.

"3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" wskaże ci, jak:

  • obsługiwać i dostosowywać do własnych potrzeb interfejs programu 3D Studio MAX;
  • korzystać z dającej ogromne możliwości listy modyfikatorów;
  • projektować składające się z niewielkiej liczby wielokątów modele dla gier i innych tego typu zastosowań;
  • tworzyć interesujące efekty atmosferyczne i renderingowe;
  • projektować szkielet postaci z zastosowaniem kinematyki odwrotnej;
  • stosować organiczne powierzchnie sklejane (patch) i obiekty typu NURBS;
  • precyzyjnie odwzorowywać realistyczne tekstury na powierzchnie trójwymiarowe;
  • tworzyć i edytować animacje w oknie Track View;
  • edytować renderowane animacje za pomocą modułu Video Post.
Płyta CD-ROM zawiera ponad 250 plików MAX-a ilustrujących ćwiczenia opisane w książce i obejmujących pełen zestaw narzędzi MAX-a wraz z odpowiednimi plikami graficznymi.







e-targ.pl |Motoryzacja| Książki | Zabawki | Obuwie | Ubrania