Ksi±¿ki wybierz dzia³: Informatyka | Biznes | Pedagogika
    e-Targ.pl -> ksi±¿ki -> informatyczne

hipermarkety 3d grafika



Joanna Pasek
3ds max 8. Æwiczenia praktyczne

3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne mo¿liwo¶ci 3ds max wykorzystywane s± przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domen± profesjonalistów -- mo¿e byæ doskona³± zabaw± dla ka¿dego. Jednak¿e amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, mo¿e czuæ siê przyt³oczony ilo¶ci± narzêdzi dostêpnych w 3ds max 8. Takiej osobie przydatna oka¿e siê ksi±¿ka wyja¶niaj±ca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacj±.

"3ds max 8. Æwiczenia praktyczne" jest tak± w³a¶nie ksi±¿k±. Je¶li rozpoczynasz swoj± przygodê w ¶wiecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomog± Ci wkroczyæ w ten ¶wiat. Wykonuj±c kolejne æwiczenia, nauczysz siê tworzyæ obiekty przy u¿yciu ró¿nych narzêdzi i metod modelowania, zmieniaæ atrybuty obiektów za pomoc± modyfikatorów oraz przypisywaæ obiektom materia³y i tekstury. Dowiesz siê, jak uk³adaæ obiekty w scenie, o¶wietlaæ je i ustawiaæ kamerê. Poznasz tak¿e ró¿ne sposoby tworzenia animacji.

  • Budowanie modelu postaci
  • Wykorzystywanie bry³ podstawowych
  • Definiowanie i przypisywanie materia³ów
  • Modelowanie w³osów
  • Ustawianie kamery i ¶wiate³ w scenie
  • Animowanie postaci i obiektów

Rozpocznij swoj± przygodê w ¶wiecie grafiki 3D.









Aaron Ross, Michele Bousquet
3ds max 5. Projekty i rozwi±zania

Ujarzmij potêgê 3ds max 5!

Ksi±¿ka "3ds max 5. Projekty i rozwi±zania" jest doskona³ym przewodnikiem po najpopularniejszym na ¶wiecie programie do tworzenia grafiki 3D. 3ds max 5 oferuje ogromn± liczbê nowych funkcji pozwalaj±cych na tworzenie niezrównanej grafiki i animacji trójwymiarowych. Autorzy poprowadz± Ciê krok po kroku przez zawi³o¶ci tego programu, stopniowo stawiaj±c przed Tob± coraz bardziej skomplikowane i wymagaj±ce zadania. Przystêpne i przejrzyste obja¶nienia, czytelne rysunki i ³atwe do opanowania samouczki sprawi±, i¿ ani przez chwilê nie poczujesz siê zagubiony w g±szczu nowych funkcji programu.

Ksi±¿ka ta jest nie tylko praktycznym wstêpem do pracy z programem 3ds max, lecz oferuje te¿ wiele gotowych, przydatnych rozwi±zañ wykorzystuj±cych najbardziej zaawansowane funkcje programu. Po zapoznaniu siê z materia³em zawartym w niniejszej ksi±¿ce:
  • zrozumiesz zasady rz±dz±ce ¶wiatem grafiki komputerowej i przestrzeni± 3D,
  • z ³atwo¶ci± bêdziesz pos³ugiwa³ siê interfejsem u¿ytkownika programu 3ds max,
  • poznasz zaawansowane techniki modelowania,
  • wykonasz materia³y wiernie na¶laduj±ce te, które spotykasz w ¿yciu codziennym,
  • opanujesz zasady o¶wietlania sceny,
  • bêdziesz potrafi³ korzystaæ z wirtualnych kamer,
  • nauczysz siê pos³ugiwaæ zaawansowanymi technikami animacji, takimi jak kinematyka prosta i odwrotna,
  • stworzysz wspania³e efekty specjalne wykorzystuj±ce systemy cz±steczkowe, efekty atmosferyczne i ró¿norodne efekty renderowania.

"3ds max 5. Projekty i rozwi±zania" to idealna pozycja dla projektantów i grafików komputerowych, zarówno w ramach zajêæ programowych, jak i samodzielnej nauki.







Joanna Pasek
3ds max 7. Æwiczenia praktyczne

Poznaj potêgê najnowszej wersji 3ds max

3ds max 7 to jedna z najbardziej znanych i docenianych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jej mo¿liwo¶ci wykorzystuj± twórcy filmowych efektów specjalnych, specjali¶ci od wizualizacji procesów i projektów oraz autorzy kreskówek. Jednak grafika 3D nie jest tylko domen± profesjonalistów -- jej tworzenie mo¿e byæ doskona³± zabaw± dla ka¿dego. Dla amatora, nieprzyzwyczajonego do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, pierwszy kontakt z 3ds max 7 mo¿e byæ przyt³aczaj±cy. Takiej osobie najbardziej przydatna oka¿e siê ksi±¿ka wyja¶niaj±ca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacj±.

"3ds max 7. Æwiczenia praktyczne" to taka w³a¶nie ksi±¿ka. Je¶li rozpoczynasz swoj± przygodê w ¶wiecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomog± Ci wkroczyæ w ten ¶wiat. Wykonuj±c kolejne æwiczenia, nauczysz siê tworzyæ obiekty przy u¿yciu ró¿nych narzêdzi i metod modelowania, zmieniaæ atrybuty obiektów za pomoc± modyfikatorów oraz przypisywaæ obiektom materia³y i tekstury. Dowiesz siê, jak uk³adaæ obiekty w scenie, o¶wietlaæ je i ustawiaæ kamerê. Poznasz tak¿e ró¿ne sposoby tworzenia animacji.

  • Tworzenie modelu psa
  • Stosowanie modyfikatorów
  • Materia³y, tekstury i ¶wiat³a
  • Animowanie za pomoc± deformacji i pól si³
  • Podstawowe sposoby animacji postaci















Wojciech Pazdur
3ds max. Leksykon kieszonkowy

3ds max jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Jego mo¿liwo¶ci wykorzystuj± twórcy gier komputerowych, filmowych efektów specjalnych i animacji reklamowych. Sprawne korzystanie z 3ds max wymaga poznania dziesi±tek poleceñ, narzêdzi i opcji. Najczê¶ciej wykorzystywane narzêdzia zapamiêtuje siê niemal automatycznie, ale znaczenia rzadziej stosowanych elementów programu trzeba szukaæ w dokumentacji. Przeszukiwanie setek stron instrukcji mo¿e zaj±æ wiele cennego czasu. W takich przypadkach niezwykle przydatne jest zestawienie krótkich opisów ka¿dego z poleceñ i narzêdzi.

"3ds max. Leksykon kieszonkowy" to takie w³a¶nie zestawienie. Znajdziesz w nim omówienie wszystkich poleceñ menu, narzêdzi i okien dialogowych zwi±zanych z tworzeniem i modyfikowaniem obiektów i scen. W pierwszej czê¶ci przeczytasz o zagadnieniach podstawowych, zwi±zanych z konfiguracj± interfejsu u¿ytkownika i prac± w oknach widokowych sceny. Drug± czê¶æ stanowi opis elementów programu uzupe³niony o informacje dotycz±ce dostêpnych skrótów klawiaturowych.

  • Elementy interfejsu u¿ytkownika
  • Okna widokowe
  • Listwa narzêdziowa
  • Polecenia menu
  • Tworzenie nowych obiektów
  • Transformacje obiektów
  • Konfiguracja okien widokowych
  • Modyfikatory

Pracuj±c z 3ds max 7, miej tê ksi±¿kê zawsze pod rêk±.
Bêdziesz korzystaæ z niej bardzo czêsto.







Rob Polevoi
3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty

Ksi±¿ka "3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" to prosty i zrozumia³y przewodnik zawieraj±cy informacje wykraczaj±ce poza wiadomo¶ci, które mo¿na znale¼æ w standardowych podrêcznikach. Dziêki niej zdobêdziesz wiedzê o najnowszych dokonaniach w dziedzinie trójwymiarowej grafiki komputerowej. Ilustracje i komunikatywny jêzyk pozwol± "bezbole¶nie" wej¶æ w ¶wiat programu 3D Studio MAX. Zaawansowane techniki, takie jak rendering, o¶wietlenie i praca z teksturami zosta³y poparte przyk³adowymi ilustracjami zamieszczonymi w Galerii.

"3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" wska¿e ci, jak:

  • obs³ugiwaæ i dostosowywaæ do w³asnych potrzeb interfejs programu 3D Studio MAX;
  • korzystaæ z daj±cej ogromne mo¿liwo¶ci listy modyfikatorów;
  • projektowaæ sk³adaj±ce siê z niewielkiej liczby wielok±tów modele dla gier i innych tego typu zastosowañ;
  • tworzyæ interesuj±ce efekty atmosferyczne i renderingowe;
  • projektowaæ szkielet postaci z zastosowaniem kinematyki odwrotnej;
  • stosowaæ organiczne powierzchnie sklejane (patch) i obiekty typu NURBS;
  • precyzyjnie odwzorowywaæ realistyczne tekstury na powierzchnie trójwymiarowe;
  • tworzyæ i edytowaæ animacje w oknie Track View;
  • edytowaæ renderowane animacje za pomoc± modu³u Video Post.
P³yta CD-ROM zawiera ponad 250 plików MAX-a ilustruj±cych æwiczenia opisane w ksi±¿ce i obejmuj±cych pe³en zestaw narzêdzi MAX-a wraz z odpowiednimi plikami graficznymi.







e-targ.pl |Motoryzacja| Ksi±¿ki | Zabawki | Obuwie | Ubrania