Książki wybierz dział: Informatyka | Biznes | Pedagogika
    e-Targ.pl -> książki -> informatyczne

hipermarkety Word





Jinjer Simon
Word 2003 PL. 100 najlepszych sztuczek i trików

Usprawnij pracę z Wordem 2003 PL

  • Przyspiesz obsługę programu
  • Wykorzystaj ukryte funkcje i skróty klawiaturowe
  • Zautomatyzuj pracę za pomocą makropoleceń

Poznawanie każdego programu można podzielić na kilka etapów: opanowanie podstaw jego obsługi, poznanie zasad posługiwania się dostępnymi w nim narzędziami i naukę korzystania z zaawansowanych możliwości.

Prędzej czy później każdy użytkownik programu zaczyna zastanawiać się, czy jego praca nie mogłaby przebiegać szybciej i sprawniej. Zaczyna szukać skrótów klawiaturowych, sposobów szybszego wykonania różnych zadań czy też ich zautomatyzowania.

Książka "Word 2003 PL. 100 najlepszych sztuczek i trików" jest doskonałym poradnikiem dla wszystkich użytkowników Worda, którzy chcą pracować szybciej i efektywniej. Opisuje ona 100 najciekawszych i najbardziej użytecznych możliwości programu, które pozwolą znacznie usprawnić pracę z Wordem. Niektóre ze sztuczek to po prostu niekonwencjonalne sposoby wykorzystania znanych funkcji, inne opisują głęboko ukryte narzędzia, o których nie wspomniano w dokumentacji Worda.

W książce znajdziesz wskazówki dotyczące:
  • Pracy z pojedynczymi dokumentami
  • Formatowania tekstu
  • Tworzenia tabel
  • Korzystania z elementów graficznych
  • Tworzenia i wykorzystywania makropoleceń
  • Pracy z rozbudowanymi dokumentami
  • Drukowania dokumentów
  • Korzystania z Autotekstu i narzędzi korekty
  • Tworzenia stron WWW w Wordzie
  • Wykorzystywania funkcji korespondencji seryjnej

Przekonaj się, ile czasu możesz zaoszczędzić, usprawniając swoją pracę.









Grzegorz Kowalczyk
Word 2003 PL. Kurs

Zamiast długich tekstów - rysunki z dokładnymi objaśnieniami.
Samodzielna nauka nigdy nie była tak prosta

Nie ma chyba popularniejszej aplikacji biurowej niż MS Word. Znajomość zasad obsługi tego programu jest wymagana od wszystkich pracowników mających do czynienia z jakimikolwiek dokumentami. Mimo iż Word jest programem bardzo przyjaznym dla użytkownika, samodzielne zgłębianie jego możliwości może być czasochłonne i prowadzić do utrwalenia złych nawyków.

Książka "Word 2003 PL. Kurs" to nowoczesny podręcznik, dzięki któremu w krótkim czasie poznasz tę aplikację i nauczysz się używać jej w praktyce. Jest to pozycja przeznaczona dla początkujących użytkowników nie mających większego doświadczenia w obsłudze komputera. Już po przeczytaniu kilku rozdziałów zaczniesz korzystać z Worda równie sprawnie, jak z kartki i długopisu.

Nauczysz się:
  • Instalować Worda i pakiet Office
  • Otwierać dokumenty i zapisywać je
  • Zabezpieczać dokumenty przed dostępem osób niepowołanych
  • Formatować teksty
  • Drukować dokumenty
  • Tworzyć tabele, przypisy, listy wypunktowane oraz spisy treści i indeksy
  • Śledzić zmiany wprowadzane do dokumentów
Książki wydawnictwa Helion z serii "Kurs" przeznaczone są dla początkujących użytkowników komputerów, którzy chcą w krótkim czasie nabyć praktycznych umiejętności przydatnych w karierze zawodowej i codziennej pracy. Napisane przystępnym językiem i bogato ilustrowane są wspaniałą pomocą w samodzielnej nauce.
  • Przeznaczony dla początkujących
  • Praktyczne zadania omówione krok po kroku
  • Przystępny i zrozumiały język
  • Liczne ilustracje
  • Idealny do samodzielnej nauki

Poznaj najpopularniejszy edytor tekstu dla Windows







Sergiusz Flanczewski
Word w biurze i nie tylko

Przewaga edytora tekstów, takiego jak popularny MS Word, nad kartką papieru i długopisem czy maszyną do pisania wydaje się oczywista. Jednak na ogół nie zdajemy sobie sprawy z przepaści dzielącej tradycyjne metody tworzenia dokumentów od metod opartych na edytorach. Word to nie tylko narzędzie, dzięki któremu możemy tworzyć "ładniejsze" i dopracowane teksty. Z jego użyciem można budować całe systemy ogromnie przyspieszające i automatyzujące zarówno tworzenie dokumentów, jak też ich obieg w danej organizacji. Jeżeli wykorzystamy też pozostałe aplikacje wchodzące w skład pakietu Office Microsoftu, nasze możliwości znów zwiększą się o rząd wielkości.

Książka zawiera kilka praktycznych przykładów wykorzystania zaawansowanych funkcji Worda we współczesnej firmie.

Przedstawione przykłady obejmują:
  • Tworzenie wizytówek
  • Tworzenie eleganckich zaproszeń i personalizowanie ich treści
  • Korzystanie z korespondencji seryjnej
  • Zabezpieczanie dokumentów poufnych
  • Tworzenie systemu obsługi dokumentów wychodzących
  • Półautomatyczne tworzenie ofert
  • Budowanie systemu dokumentacji zatrudnienia
  • Tworzenie ankiet

Jeżeli zaczniesz korzystać z Worda nie tylko jako komputerowej maszyny do pisania, szybko przekonasz się, że Twoja praca stanie się znacznie prostsza i wydajniejsza. Książka "Word w biurze i nie tylko" dostarczy Ci gotowych rozwiązań (wszystkie przykłady znajdują się na dołączonej płycie CD), a także zainspiruje do tworzenia własnych pokazując potencjał tkwiący w tym programie.

Word to coś więcej niż następca maszyny do pisania. Zapoznaj się ze sposobami przyspieszenia i zautomatyzowania żmudnych czynności biurowych przy wykorzystaniu tego programu. Zobacz, jak Word zaoszczędzi Twój czas i pieniądze.

  • Twórz dokumenty w sposób półautomatyczny, wypełniając szablony danymi
  • Wykorzystaj dane z innych aplikacji pakietu Office w dokumentach Worda
  • Stwórz zaawansowany system dokumentacji zatrudnienia nie kupując żadnego dodatkowego oprogramowania
  • Naucz się eleganckiego formatowania dokumentów, łączenia tekstu z grafiką i przyspieszania swojej pracy z Wordem













e-targ.pl |Motoryzacja| Książki | Zabawki | Obuwie | Ubrania